پیش بازی پرتغال - مکزیک

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پیش بازی پرتغال - مکزیک

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پیش بازی پرتغال - مکزیک

پیش بازی پرتغال - مکزیک

دو تیم پرتغال و مکزیک، امشب در ورزشگاه کازان آره نا شهر کازان در اولین دیدارهای خود در جام کنفدراسیون ها به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان اروپا در حالی به مصاف قهرمان کنکاکاف خواهد رفت که مشخصا پرتغال شانس بیشتری برای کسب پیروزی دارد ولی مکزیک نیز نشان داده هرگاه دست کم گرفته شده، به حریف ضربه سختی زده است. برای مکزیک کسب یک امتیاز از این بازی نیز اهمیت بسیاری خواهد داشت زیرا احتمالا آنها برای کسب رده دوم با روسیه در رقابت خواهند بود و کسب امتیاز از این بازی می‌تواند کمک بسیاری به روند صعود آنها کند.

 

 

 

با حضور آندره سیلوا و برناردو سیلوا، پرتغال سعی داشته تیمی نسبتا جوان را راهی مسابقات کند. بدین ترتیب آزادی عمل رونالدو در خط حمله بیشتر خواهد بود و می‌تواند دائم پستش را عوض کند. با خط حمله نسبتا خوبی که پرتغال در اختیار دارد، بهانه ای برای این تیم در صورت عدم کسب سه امتیاز در این دیدار وجود ندارد.

 

در مکزیک نیز همچنان اوچوا گلر اول تیم است و از دروازه این تیم محافظت می‌کند و رافا مارکز با تجربه نیز همچنان در خط دفاع این تیم حضور دارد. در خطوط جلوتر، جیوانی دوس سانتوس و چیچاریتو، امیدهای مکزیک برای امتیاز گرفتن از حریف هستند و باید دید امروز چه کار خواهند کرد.

 

ترکیب احتمالی:

 

پرتغال-مکزیک
یکشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰
زنده از شبکه ورزش


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 28 خرداد 1396 | 11:58 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.